#Halmstadaway – det tunga och det fina

Semestern är slut. Jag med. Det var riktigt tufft att komma upp ur sängen i morse efter fyra veckors semester, bara några timmars sömn och en tung förlust i bagaget. Bussen från Halmstad kom till Gullmarsplan vid två-halv tre i natt.

Jag brukar kunna bita i hop rätt bra efter tunga förluster som den i går, även om tårarna alltid är nära. Men igår gick det inte. När slutsignalen kom var det som att hela världen rasade samman under mina fötter. Under våra fötter. För alla kände ju så. Och det är väl trösten, att man inte är ensam.

Det kanske är bra att jag börjar jobba nu och att jag ska åka på arbetsresa till Palestina snart, så att jag håller mig borta från Årsta IP ett tag. För hälsans skull. Eller, jag vet inte.. Vill ju samtidigt vara där och peppa spelarna att kämpa på, att inte ge upp..

MEN bortsett från alla tunga jobbiga känslor, när jag kollade igenom min kamera nu på morgonen så blev jag samtidigt alldeles varm. Det var en fin helg i Halmstad. Alla härliga sköna och galna människor som är Hammarby. Jag älskar det.

Därför gjorde jag ett bildspel av det fina.

(eller ja.., polismanifestationen var väl inte så fin).

(Bildspelet innehåller 37 bilder. Har märkt att samma kommer två gånger ibland innan alla visats, så om du vill se alla så får du fortsätta även om en bild kommer igen tidigt)

Detta bildspel kräver JavaScript.