Alltid nära Bajen

Långt från Söderstadion kanske man kan vara rent fysiskt, men aldrig långt bort från Hammarby mentalt. När det var avspark igår svävade tankarna hem och jag satt svettig med min Iphone i handen och inväntade SMS-rapporter främst från syskonen (Malin och Axel), men fick även andra sköna analyser och hurrarop!. TACK för det.

Jag hade förstås velat vara där tillsammans med alla er och firat segern, men att känna den lättnaden som jag gjorde för att sen kunna koppla bort Bajen och fokusera fullt ut på mina upplevelser och mitt uppdrag här – den känslan är obeskrivlig. Vågar inte tänka på hur jag skulle påverkats av en förlust.

Jag har det bra här i Palestina! För den som är intresserad av vad jag gör, så bloggar jag härifrån på min privata blogg annawester.se – Mest om Palestina. Vill ändå dela med mig av några foton här till er som inte orkar eller vill gå in där och läsa, men som vill ha en bild av hur det ser ut här i Palestina. Så jag har knåpat i hop ett litet bildspel med foton från de här två dagarna. Några samma som på privata bloggen, men några extra också:

Detta bildspel kräver JavaScript.