Höstlov

Fredag. Halloweendisco på jobbet. Barnen stirrar storögt på mig när jag skakar på huvudet på frågan om jag ska komma och vad jag i så fall ska klä ut mig till.

Raringar. Det är lite gulligt att de tror att jag längtar lika mycket till kvällens event som de.

På ett sätt har de rätt. Jag har sett fram emot den här fredagen lite extra. Mycket för en efterlängtad middag, men också för vetskapen om att jag har en vuxenvecka framför mig.

Hur mycket jag än gillar att hänga med kidsen så är studiedagar med bara vuxet sällskap väldigt skönt.

Höstlov.

I morgon bitti blir det långresa till Halmstad. Det ser jag otroligt mycket fram emot. Den tidiga avfärden not so much.

Synd att missa aw-hänget på Just i Dag. Hoppas ni får trevligt ni som går dit!

I morgon hoppas jag få fira ett SM-guld.

Jag firar fredag med en fin bukett till mig själv. Heja Bajen!

image