tack för en grym uppesittarkväll

Det blev en riktigt bra kväll i går på Bara Bajens fem timmar långa uppesittarkväll  på restaurang Mest. Älskar att hamna i sammanhang utanför matcher där det bara är Bajare. Så var det i det lilla rummet på Mest i går. Jag är jätteimponerad av hela Bara Bajen-gänget som skötte det här. Kent Granqvist i synnerhet. För det första, vilken jävla radioröst han har, så otroligt skön att lyssna på. Jag var med i den första timmen då supportrarnas år sammanfattades, och jag måste erkänna att jag var ganska nervös innan. Är alltid nervös inför direktsändningar av olika slag. Men Kent fick nervositeten att försvinna och efter bara några minuter kände jag mig hur lugn som helst. Hade ju väldigt trevligt sällskap under min timme också; Albin flibben, Katten, Hagström, Seb, Pernilla. Och Gustav Gelin såklart som också gjorde en grym insats under hela kvällen.

Det blev verkligen många känslor under kvällen när minnen diskuterades, farhågor inför flytten till nya arenan, debaclet med förtursrätterna som blev igår, hopp och förväntan inför 2013! Ska lyssna igenom programmet en gång till, för det var lite rörigt stundtals och sitta där och följa. Missade du så finns alla delar uppe på Bara Bajen nu. http://www.barabajen.se/