Fredagsfundering

Ligger i TV-soffan och glor på JVM i hockey. Är egentligen inte särskilt intresserad. Men är mellan böcker och av någon märklig anledning är jag trött. Då passar det perfekt att ligga under filten och slökolla.

Läser att Brage värvat Dulee Johnson. Mon dieu. Snacka om att be om trubbel.

Vi har värvat Tim Markström. Det blev klart igår. En målvakt som ju tränat med oss under sommaren. Varmt välkommen förstås!

Noterar att det är både bandy och handboll på söndag. Chans att återigen göra en dubbel. Jag tror att jag ska vika min söndag åt det. Hoppas jag får sällskap av många fler. Både Bandyn och Handbollen förtjänat större publik. Masa er dit vettja!

Borde också samla tankarna och summera året som gått. Känner dock ingen motivation alls. Vill bara blicka framåt.

Har sjukt höga förhoppningar på 2013. Vill inte tänka på att jag ska få uppleva min sista fotbollsmatch på Söderstadion. Den dagen kommer att bli grymt känslosam.

Längtar till laget börjar träna igen. Om sex veckor är det dags för första träningsmatchen. Pirrar i kroppen bara jag tänker på det!

Vi ses i Bajenvimlet på söndag!

image