Förändringar

…. Förbättringar?

Förra helgen flyttade vi åt Mia. Jag blev sjukt inspirerad av alla hennes snygga prylar. Och att göra något åt min egen härd.

Hade en gigantisk fåtölj i mitt vardagsrum. Skön som fasen att sitta i men åt upp en dryg kvadratmeter. För stor. Ful.

I veckan hittade jag en ny. Den köptes på impuls. Behövde hjälp att frakta hem den. Idag ställde min lillebror upp med firmabilens utrymme och muskelkraft.

Inte nog med att få den gamla fraktad till återvinningen utan också få hem nyförvärvet. Guld värt. Än mer bonus att bästa Nora var med. Bedårande fin brorsdotter. Tack brorsan!

Varesig ni vill eller inte kommer här bilder på förändringen.

Före:

image

Efter:

image

Nu ska jag trotsa kylan och handla piff… Lila piff..

image

Sådär ser det ut. Det blev en marockansk fotpall i svart skinn också.