Från Årsta till Ayia Napa

3.30 ringde klockan i morse. Annars när jag ska resa någonstans så tidigt på morgonen brukar jag inte kunna somna eller sova ordentligt, men av någon anledning lyckades jag med det nu. Kanske för att jag ställde typ tio olika larm på telefonen, Ipaden och datorn. Är glad över dessa timmars sömn nu när jag sitter här på Cypern nästan 16 timmar senare och är så trött att jag knappt kan skriva.

Resan gick smidigt och även om det inte var stekhett ute när vi kom, så var det fantastiskt skönt att få känna lite värme och i alla fall se solen. Det blev inte mycket vila på hotellet, utan direkt iväg på första träningspasset. Ett lätt sådant. Men förstod att spelarna tyckte det var härligt att få känna på gräset.

Jag tog lite bilder, men det blev mörkt snabbt så det blev inga mästerverk. Däremot fick vi se en fantastisk solnedgång!!

I kväll blir det tidigt i säng, för i morgon börjar det ju på riktigt.

 

Hammarby fotbolls mediateam 5.00 i morse