Fotboll för hela slanten

image

Anna och jag har det bra. Dagarna fylls av fotboll. Fotboll och ord. En jävla massa tangentsmatter för egen del. Kan tänka mig att Anna redigerar bilder så ögonen blö’r.

I morgon är det match. Det ser jag fram emot som tusan. För egen del är jag mest nöjd med att jag idag gav Guldborg feed back på det jag ser. Hur han på ett majestätiskt vis får andra att växa och bli bättre fotbollsspelare. Han gör det genom tydliga instruktioner och pepp. Ni vet, fruppor som jag gillar sånt. Och det är tydligt att det ger effekt.

Huruvida Thomas själv uppskattade det eller om det bara kändes pinsamt för honom vet jag ju inte. Däremot kändes det bra att får säga det.

Nu väntar en kväll med käk och CL-fotboll. Om jag orkar. Kan bli tidig nattning för tant. All den här friska luften man får av att kolla mängder av fotboll för henne trött.

Men jävligt glad.