Sex #dagarkvar

baggioVår nummer 6 Baggio Foto: Anna Wester Cypern 2013

Nu är det nerver. Hela känslospektrat är aktiverat. Det var underbart med årets första match på Söderstadion, men jag hade önskat lämna med andra känslor i magen. Men väljer att tro på den gamla klyschan att ett dåligt genrep betyder bra premiär. Det kommer att bli ett bra drag på läktaren under premiären, det vet vi i alla fall med största säkerhet. Buss efter buss fylls och uppgraderas. Är så glad att matchen är på en söndag så att jag och många med mig som jobbar i veckorna har möjlighet att åka dit. Och att den flyttats till Borås fick en del som inte hade bestämt sig att ta sig dit.

Om en liten stund skall jag promenera till Årsta IP för att göra en långintervju med Erik Sundin som jag sen ska fixa med i veckan. Jag kommer ha galet mycket på jobbet i veckan också, men det känns som att det inte gör någonting.

Bara att jobba på och räkna ner.. till söndag!

6 #dagarkvar