Semester i Falkenberg

Bästa bussvärden

Bästa bussvärden

Gårdagen hade sina ljuspunkter. Ja ni fattar, inte matchen. Utan som vanligt levererade vi supportrar.

Jag hade liksom många andra tagit semester för att kunna åka till Falkenberg och jag var som många andra som var med på resan på jobbet klockan 9 i morse efter att ha kommit hem till Gullmars klockan fyra på morgonen. Jag brukar inte gnälla om det, utan det är ju något jag själv väljer att utsätta mig för. Men idag känns det så jävla tungt och det känns som att vi har rätt att gnälla.

Vi åkte buss, hur länge det nu var, typ 14 timmar, skrek oss hesa i 90. Och vad fick vi tillbaka? Ingenting. Bara besvikelse.

Blev inte så många bilder den här gången, men här är några som fokuserar på ljuspunkterna. För det blev många sådana mellan avresan från Gullmars och slutsignalen. Minnen som vi kommer att kunna plocka fram och glädjas åt i framtiden. Men inte just nu.

klacken

Axel och Albin alltid på en bortabuss när Bajen spelar

Axel och Albin alltid på en bortabuss när Bajen spelar

 

Matpaus och sol på en container. A6 i Jönköping. Foto: Michal Wolski

Matpaus och sol på en container. A6 i Jönköping. Foto: Michal Wolski