Matchdag

Jag ligger kvar i sängen. Till skillnad från Anna och Mia som nog gör sig redo för att ta milen till Sundsvall.

Matchdag är alltid lika med kass sömn. Har sovit oroligt och alldeles för lite. Inget nytt under den solen.

Vinst vore onekligen trevligt. Jag hoppas verkligen att grabbarna tar tag i det här. Det bara måste presteras högre kvalité än i de två senaste förlusterna.

Jag håller tummen för två anfallare på plan. Vi har haft alldeles för dålig fart i vårt anfallsspel och genant lite folk i boxen. Och gjort minst antal mål.

Medan supporterhjältar tar resan upp ska jag hänga kvar i stan. Jobba och fira väns födelsedag. Blir ingen resa för mig.

Jag borde ha bloggat om medlemsmötet som var i veckan. Har försökt. Men har en generell, olustig känsla i kroppen vilket har lett till att varje textutkast blivit så svart. Mörkt, ångestladdat och deppigt.

Så jag skiter helt enkelt i det. Försöka blicka framåt. Se halvfulla glas istället för de halvtomma. Aktivt jobba för förändringar som förbättrar. Försöka bibehålla energin.

Kör försiktigt alla ni på vägarna!

Kämpa Hammarby!

image