Måstematch

I morgon åker vi oförtrutet på en utflykt västerut.

”…å vi mötte Degerfors och vi torskade förstås…”

Eller? Kan vi kanske plocka tre livsviktiga poäng med oss hem. tre poäng helt, helt nödvändiga för att en gnutta hopp ska finnas kvar.

Jag ska åka DLN-buss med Bajen Fans. Club Bubbel, åtminstone delar av den, packat väskan för att göra sitt.

I morgon hoppas jag få se Adelstam och Sundin på topp. Gärna ett offensivt mittfält med Kung Kennedy på spelhumör.

Vi får inte släppa in så billiga mål som mot Varberg.  Vi måste skapa målchanser framåt.

Jag vill inte ha både Nik och Baggio centralt. Jag ser gärna att Lallet får speltid.

Jag ska erkänna att jag får jobba hårt för att känna någon vidare entusiasm.  Det ska bli fint att få hänga med alla vänner, svara fel i quizen, analysera och diskutera. Åka buss. Sjunga högt.

Men jag är, som så många andra, så otroligt besviken på hur den här säsongen har artat sig.

Vi är värda så mycket mer.