En fantastisk vecka går mot sitt slut..

Sista dagen på Cypern. Det känns både som att vi har varit här länge och som att tiden har gått fort. Jag hade gärna stannat lite längre, men känner mig samtidigt redo att åka hem till min vardag igen. Ställa undan kameran för ett tag.

Jag har haft en toppenvecka. Det har varit jättekul att jobba med Albin och Love, vi har lyckats med det mesta av det vi företog oss, även om saker har tagit galet mycket längre tid här än vad det brukar göra hemma. Främst på grund av opålitligt internet, men även eftersom man inte helt styr över sin tid och ibland har det känts som lagen om alltings jävlighet. Och att man blir galet trött av att vara ute i sol och vind och hela tiden koncentrera sig på uppgiften. Men tillsammans har vi grejat det och även tagit stunder där vi har stannat upp och och bara njutit av tillvaron. I bland har jag slagits av en overklighetskänsla, när jag suttit i solen och följt lagets träningar. Som att allt varit lite för bra för att vara sant.

Det har varit en riktigt bra stämning här på hotellet och på träningarna. Det är tredje lägret för mig och absolut bästa stämningen i truppen så som man upplever det från mitt håll. Hundra procent seriös inställning hos alla, men också avslappnat när det ska vara avslappnat. Vänligt. Schysst. Jag måste säga att jag är förvånad över hur mycket de känns som ett lag, trots så många nya. Det känns som att alla jobbar för varandra både på träningar och i matcherna.

Jag har lite kvar att göra innan vi lämnar hotellt. Albin sitter och klipper highlights från matchen i går. Han satt 2,5 timme i till sent i går med det för att sen upptäcka att något blivit fel, så jävla surt. Bara att bita i hop och köra igen. Jag ska ta en gruppbild på laget nere vid vattnet, sedan skriva klart min intervju med Lars Fuhre Mendonca.

Hörs snart! Ska fixa bildspecial här och har väl lite mer att berätta tänker jag.