Svunna tider

image

Blå Dörren vid Slussen. HTFF-träff. Fick en fin inbjudan när ett gäng forna HTFF-ledare skulle ses. Fast jag bara varit supporter.

Jag följde ju talanglaget nära under alla år. Gillade gängen. Saknar de där matcherna mycket. Att det var på riktigt. Får inte alls samma känsla för U21.

God mat, bajensurr och en rejäl sväng längs med minnenas aveny. Bara det där att få hänga med legenden Börje Lundberg. Bra fredag.

I morgon stannar jag kvar i stan. Det funkar dåligt att åka till Malmö. Ser och läser peppen på sociala medier från folk som redan är på plats eller från de som gör Köpenhamn ikväll. Lika peppade verkar gänget som tar bussen i arla morgonstund. Anna och Mia åker. Lite avundsjuk är jag allt.

Jag blir tv-bajare i morgon.  Stödhejar från soffan.

Ta hand om varandra ni som åker!