14 dagar kvar

14 minnen.

IMG_8770Livet på läktare. Stora som små. Kallt, varmt, högt, lågt, glädje, frustration. Aldrig ensam.

SAMSUNGTifon. Budskap. Vackert. Ett sjuhelvetes slit och engagemang av de som står bakom, värda all cred som bara går.

IMG_7357Hockeyn. Föreningen. Av supportrar – för supportrar.

BF_bildSöderstadion. Det livet vi hade, och som vi bär med oss. I kropp, själ, hjärta.

IMG_7826De här. Människorna. Som jag älskar. Som jag aldrig trodde att jag skulle hitta. Att hitta hem.

c på årsta o cykel 023Hon. Shreken. Det märkliga barnet. Hon som får svart att bli vitt. Som får varje dag att bli mer speciell än den andra. Som omkullkastar mina perspektiv och som lär mig att leva. Hon, som sätter koner på huvudet och gör egna spelplaner.

IMG_5214Melankolin. Som bara är en naturlig del av allt. Som äter upp en, raserar.

IMG_1697Vidrigheten. Maktmissbruket. Det nya Sverige. ACAB.

flaggaGullmarscorner. Som kom att bli en samlingspunkt. En destination. Ett hem av kärlek och gemenskap.

IMG_7464Tvåsamheten. Kampen att inte tvinga på någon ens egna val. Viljan att inbringa någon i kärleken. Insikten om att kärleken plötsligt behöver delas med någon.

IMG_0374Platsen.

framme 11 (2)”Ingen etik, ingen moral – Aftonbladet en mediaskandal”. Skitiga tryckta bokstäver.

IMG_8398Årstakex.