13 dagar kvar

Igor Armas fick snabbt en plats i mitt hjärta.

Vissa får snabbt en plats i mångas hjärtan på grund av inställning och attityd.

Favoritspelare. Det är inte alltid de som är bäst på plan som går in i ens hjärta och som man saknar när de lämnar. Det kan också vara någon som kämpat, krigat och gett allt. Det kan handla om lojalitet till Hammarby. Inställningen. Eller någon som gjort jävligt många mål.

Jag har funderat mycket över vem eller vilka i årets trupp som kommer att få en speciell plats i mitt hjärta. I supportrarnas hjärtan. Det finns många kandidater. Väldigt många. Och det är så himla häftigt. Jag börjar räkna upp dem i huvudet och snart har jag nämnt hela truppen som potentiella favoriter.

Men det är ju inte förrän det gäller vi vet. Bara 13 dagar kvar nu. Till vi står där och hoppas att få se nya Hammarbyhjältar födas..

Så jag nämner inga namn än. Försäsongen kan luras. Men jag tycker mig se en I will kill you-mentalitet hos minst en spelare i laget..