I min skalle där har jag..

..bara Bajen.

Gårdagen var ett enda grönvitt rus. Jag var pigg när jag vaknade, trots för lite sömn på grund av först ångestvecka och sedan firandet.

Jag fick massor gjort på jobbet samtidigt som jag kunde snegla på sociala medier och under rasterna knåpa i hop Bajencollage på Instagram.

På kvällen var jag och brorsan på vår kurs i arabiska. Vi fick ursäkta att vi inte gjort läxan. ”Jo, vi har ett fotbollslag..” förklarade Axel.

– Jo, men då är ni glada i dag i alla fall, svarade läraren.

Dagens uppgift var att på egen hand skriva namnen på familj, vänner och andra personer som betyder mycket för oss.

Överst på brorsans lista står givetvis Kennedy. Läraren lyfter det och vi får alla lära oss att skriva namnet på den störste.

I dag är jag trött. Jätte jätte trött. Tog mig knappt ur sängen. Herregud vilken bergochdalbana livet är nu. Hammarbylivet.