Rusning

image

Över elva tusen säsongskort är sålda. 11 000 kort. Och i vilken takt sen.

Det är söndag och klockan tio öppnade säsongskortsförsäljningen för alla de som ville köpa helt nya kort. På två timmar har 2000 säsongskort köpts. Fattar ni vilken satans rusning!

Vi som hade kort förra säsongen hade fram till midnatt igår på oss att förlänga våra kort men också köpa till extra kort. Över 9000 sålda kort innan midnatt. Finfina siffror redan då.

Mitt förlängdes direkt jag fick pappret i december. Jag hade det fysiska kortet i min brevlåda så snabbt att jag bara gapade. Vi är onekligen tillbaka. Nya tider nu.

Så om du gått och funderat på att säkra upp en bra plats på arenan är det nog dags att agera nu. För oj vilket sug det är.

Rusa nu mot ett biljettköp även du!

Passa även på att köpa biljett till nästa helgs Bajenkväll på Hovet. Hockeyn har redan idag en viktig match i jakten på playoff-plats. Stötta gärna på plats!

image