4 dagar kvar och..

bajenhacken

… i min skalle finns bara lördag.

Jag snor Annas inledning rakt av. Hela mitt väsen andas och tänker på lördagens premiär. Jag sover dåligt, jag har ett stingsligt humör och hela kroppen bubblar av förväntan på en allsvensk premiär. Så fantastiskt härligt.

Jag tänker vika den här bloggposten åt något som jag är vansinnigt stolt över. Vårt matchprogram. Det är nämligen så att jag just nu sitter och kikar på det som skickats iväg till tryckeriet. Det är så sjukt jävla vackert vänner och jag blir direkt upprörd om ni inte köper på lördag.

Vi går upp i sidantal i år. Nu får du 32 sidor för samma pris, 30 kr. 

Huvudintervjun den här gången har Per Cornell gjort. Han har återigen visat vilken skicklig skribent han är då han fått till ett mycket intressant samtal tillsammans med Kung Kennedy.

bajenhacken1

Här är en liten, liten teaser. Visst tusan vill ni läsa mer? Se till att köpa programmet! 🙂

Nytt för i år är att vi fokuserar mer på just på samtal. Erik Dahlberg kommer i år att möta flera olika spelare och andra nyckelpersoner och ha samtal med olika fokus. Först ut i denna nya programpunkt är Stefan Batan.  De sätter fokus på löpning. Klart intressant läsning.

bajenhacken3

bajenhacken2

Själv har jag gjort en kort intervju med Getingarnas ordförande. Det finns en lång intervju med motståndartränaren Peter Gerhardsson och även info om motståndarnas spelartrupp. Det är en nyhet för i år.  Programmet rymmer så mycket mer, där finns Magnussons historien om ett fotografi, där finns Jonas Cederqvist historiska tillbakablick från premiären 1994 i ”matcher vi minns”. Hagström har gjort en text om damernas premiär på Zinken och mycket mycket mer finns att läsa.

Självklart väljer vi att vika ett par sidor i detta premiärprogram åt den fantastiska segern mot AIK. Det finns fina bilder av både Hasse Fridén och Peter Jonsson. Det är något alldeles speciellt att få se tryckta bilder.

Vi kommer att sälja programmet inne på Medis och självklart även i samband med marsch och entrén vid arenan. Vi uppskattar jämna kontanter så för oss får du gärna lägga 30 kronor i fickan redan nu. Jag garanterar dig att du inte blir besviken.

Köp programmet!