Hem till Södermalm med tre poäng

Jag tvekade in i det sista huruvida jag skulle åka till Värnamo eller inte. Jag var så klart sugen på att se matchen, hade bokat bussplats och bestämt sovmorgon på måndagen, men den där veckan när det först blev en resa till Ängelholm och sedan en till Karlstad med beskedet att matchen var inställd, fick mig att tveka. Det tog rätt hårt. På kropp och psyke.

Sen när det i veckan började stå klart att Linus Hallenius äntligen skulle vara i startelvan och när det närmade sig söndagen så bestämde jag mig för att dra. 

Och så värt det var. 

Det blev en vacker sensommarkväll i Värnamo. Ljummet i luften. Bra drag på läktaren. Fin fotboll. Linus visade att han är att räkna med.

Och sen, det viktigaste. En seeeeeeeegeeeer!!

Så jävla skönt. Att gå från arenan och kliva in i bussen med tre poäng. Den känslan. 

Bussresan hem var en av de bästa. Med den känslan hade jag kunnat åka 200 mil. 

Tröttheten i dag spelar heller ingen roll, för med positiv Bajenenergi orkar jag vad som helst.